wtorek, 19 listopada 2019

Recenzja DEVOID OF THOUGHT „Cosmic Apoptosis”


DEVOID OF THOUGHT
„Cosmic Apoptosis” (Demo)
Caligari Records 2019


Caligari Records to jakość sama w sobie, a materiały, które się tam ukazują dosłownie wyrywają jajca wraz z kręgosłupem. Mimo to nie spodziewałem się (choć w zasadzie powinienem) takiego jebnięcia ze strony nieznanego mi dotąd, Włoskiego Devoid of Thought. Ci Death Metalowi dewianci dopierdolili tym materiałem tak, że długo musiałem zbierać swe poszarpane zwłoki z podłogi. „Cosmic Apoptosis” to trzy wałki chorego, maniakalnego, plugawego Metalu Śmierci opartego na miażdżących garach, patroszącym okrutnie basie, rozrywających, wijących się niczym robaki na padlinie riffach i szalonych, brutalnych, demonicznych wokalizach. Momentami można odnieść wrażenie, że każdy z członków zespołu zwariował i rzeźbi własną, wynaturzoną twórczość. Sporo tu bowiem technicznych zagrywek, zmian tempa i sposobu riffowania. Jest też miejsce na popaprane dysonanse, ociężałe, mdłe wibracje i chwile obrzydliwie maniakalnej przemocy. Dobrze, że walące pleśnią, tłustawe, zagęszczone brzmienie jest zarazem wystarczająco czytelne i nie stanowi totalnej ściany dźwięku. Możemy dzięki temu rozkoszować się wszystkimi meandrami tej bestialskiej produkcji. Makabryczny rozpierdol! Podoba mi się ta choroba. Strach pomyśleć, jakich spustoszeń dokona pełny materiał Włochów, na który z niecierpliwością oczekuję. 

Hatzamoth

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz