wtorek, 11 maja 2021

Recenzja CADAVERIC CULT „Spiritual Migration”

 

CADAVERIC CULT

„Spiritual Migration” (Demo)

Burning Coffin Records 2021

O Cadaveric Cult wiadomo w zasadzie tylko tyle, że są z Chile. Ptaszki na wierzbie ćwierkają jednak, że w zespole tym bardzo mocno udzielają się członkowie Putrid Evocation, choć to informacja jeszcze nie do końca przez mnie zweryfikowana. Jest to jednak jak dla mnie mało istotny szczegół, zespół mogliby tworzyć nawet muzycy parający się muzyką biesiadną, lub poezją śpiewaną, gdyż to, co tu usłyszałem zbeształo mnie potwornie, a następnie wgniotło w podłoże. Długo zbierałem swoje stare gnaty z gleby po spotkaniu ze „Spiritual…”Gęsty, smolisty, zalatujący grobem Death/Doom oparty na tradycyjnym, oldschool’owym kręgosłupie, jaki napotkamy na tym wydawnictwie miażdży w chuj z rzadko spotykanym okrucieństwem. Posłuchajcie tylko tych potężnych garów z gniotącymi monstrualnie centralami, grubego, rozrywającego w pizdu basu i wywlekających trzewia, masywnych, ciężkich niczym granitowe płyty grobowe, ołowianych riffów, że o głębokim, ponurym, niskim, bluźnierczym, demonicznym wokalu nie wspomnę. Toż to kurwa prawdziwa, wspominana tu już poezja! Brzmienie jest zwarte, bitumiczne, zawiesiste, wali stęchlizną i lepkim, słodkawym aromatem rozkładających się ciał, a jednocześnie ma w sobie sporą dawkę przygniatających, raniących dotkliwie odłamków gruzu, betonu i piachu. Doprawdy, przecudnie niszczący materiał, który zrobi Wam z dupy krwisty, jebiący zgnilizną, gęsty pudding. Myślę, że wszyscy maniacy Metalu Śmierci spożyją go ze smakiem i poproszą o kilkukrotną dokładkę. Mam nadzieję, że wkrótce zespołem zainteresuje się jakaś prężna, podziemna wytwórnia i choć w trochę większym stopniu wyeksponuje dla szerszego grona Chilijski Kult Zwłok. Jedno nie ulega wątpliwości, będę bacznie obserwował poczynania zespołu i gdy tylko ktoś zdecyduje się wydać im debiutancki cd, pierwszy ustawię się w kolejce do jego kupna. W chuj zajebisty materiał, bez dwóch zdań, a niech mi ktoś powie, że nie, wówczas kurwa żywcem będę pasy darł!

 

Hatzamoth

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz